Způsob dopravy

Upozorňujeme, že může v tomto období docházet ke zpožděním zásilek z důvodů plných kapacit dopravních společností. Bohužel aktuálně není možné doručení zásilky urychlit.

Odeslání zásilek z našeho skladu dočasně probíhá ve 14:00.

Doprava pro objednávky nad 1800 Kč v ČR a pro objednávky na Slovensko nad 75 EUR je zdarma. 

Druh dopravy v ČR a cena.

Přeprava společností GLS.

Platba předem 69,- Kč. Platba na dobírku 89,- Kč ( poplatek navíc za dobírku je 20,- Kč )

Druh dopravy na Slovensko a cena:

Přeprava společností GLS

Platba předem 4,99 EUR. Platba na dobírku 5,99 EUR ( poplatek navíc za dobírku je 1,00 EUR )

Objednávky je možné doručit i do dalších zemí Evropy za mezinárodní poštovné, před zadáním objednávky nás kontaktujte.

Rádi bychom Vás upozornili, že vzhledem ke zvýšenému množství přepravovaných zásilek, může docházet v předvánočním čase i v průběhu svátků ke zpoždění doručování zásilek přepravními společnostmi.

Osobní odběr na našich výdejních místech

Máte v okolí jedno z našich výdejních míst ?  Přijďte si objednané zboží vyzvednout osobně. Osobní odběr na GLS Parcel Shopech – zboží skladem je připraveno k vyzvednutí následující pracovní den.

Zásilka je pro vás na výdejním místě připravena 7 dní. 

Pozor: Vždy vyčkejte na e-mailovou zprávu a SMS od nás, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

GLS a GLS Parcel Shop

GLS patří k předním českým dopravcům balíkových zásilek. Obvykle doručuje zásilky do 24 hodin. Nyní lze dobírkou uhradit zboží platební kartou přímo na místě kurýrovi.

GLS Parcel Shop slouží pro pohodlné převzetí zásilky s dlouhou otevírací dobou. Vaše zásilka zůstane na GLS Parcel Shopu k vyzvednutí po dobu 5 pracovních dnů. Také GLS nabízí sledování zásilek on-line.

Problémy s dodáním zásilky? Kontaktujte nás

Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová. V případě jakéhokoli problému s doručením objednaného zboží (typicky zpoždění dodání, ztráta zásilky u dopravce, poškozená zásilka) nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince +420 413 034 817 (v pracovních dnech mezi 8–18 hod.) nebo nám napište na objednavky@glassa.cz  V případě, že Vám přepravce doručí viditelně poškozenou zásilku, nepřebírejte ji a ihned nás kontaktujte.